Halaman

Rabu, 10 November 2010

Buat sahabatku..

 

Assalamualaikum,
kepada sahabatku yang aku cintai kerana Allah.Semoga berada dalam lembayung rahmat dan penjaga-NYA.Sesungguhnya daripada Allah kita datang,kepada Allah jualah kita akan dikembalikan.

Aku tidak tahu kenapa kau menjauhi aku.Tetapi,surat ini menyatakan betapa aku ini menyediakan diriku untuk bersahabat dan berhubungan dengan semua.Harapannya, agar kita sama-sama boleh lengkap-melengkapi dalam menjadi hamba Allah SWT.

Manusia itu diciptakan berpuak-puak, berbeza rupa dan pelbagai perangai.Allah menciptakan kepelbagaian ini untuk kita bantu-membantu dalam mengejar redha-NYA.Tiada apa yang aku inginkan daripada engkau melainkan kita bina hubungan kita ini atas matlamat untuk mendapatkan keredhaan-NYA.

Aku,sebagai seorang sahabat,bersedia menerima kau, walau bagaimana sekali punengkau.Kalau kau ada masalah ,kau boleh kongsikan bersama dengan aku.Aku sentiasa terbuka untuk kau.Sekali lagi, semuanya untuk mendapat redha Allah SWT serta saling bantu-membantu menjadi hamba Allah SWT yang baik dan beriman.

-sahabatmu-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan